... strona poświęcona wrocławskim ostrym kółkom ... jej celem jest zebranie możliwie największej ilości fix'ów w jednym miejscu na jednej stronie, abyśmy mogli podziwiać, pocieszyć oko, pobudzić wyobraźnię, chłonąć inspiracje od siebie nawzajem ...
... zapraszam do zamieszczania swoich: dwóch kółek, ramy, łańcucha, kiery, siodełka i jeszcze kilku naprawdę niezbędnych części rowerowych ...

sobota, 22 sierpnia 2009

ostre ostrego

Moje pierwsze ostre koło, zdjęcie z czerwca 2006.

Większośc części no-name, jedynie kółko było fajne bo na piaście torowej miche cudem znalezionej w necie:) Oczywiście zero regulacji na hakach - ale co tam, można było przecież naciągnąć łańcuch poprzez liczenie zębów na koronce i blacie i ich dokładne dobranie (oczywiście nie przejmowałem się wtedy, że łańcuch może się rozciągnąć :) Korba poszła po tygodniu. Wtedy nie wiedzialem, że trzeba jeździć w noskach także wkładałem noge pod pedało, a drugie na chama dociskałem no i urwałem blat. Dopiero chyba jakoś na koniec stycznia 2007 kupiłem zatrzaski …

... cranki to był krok milowy dla mnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz